נושא: עזרה בבחירת אופניים.... תאריך: 2/25/2007 10:57:00 AM
מחבר/ת: אלעד ליזרוביץ
בוקר טוב לכולם! אז ככה, עשיתי עם חבר סקר שוק שבוע שעבר, היינו בכל מיני חנויות וראינו כל מיני דגמים. כמובן שכל מוכר אומר ששלו הכי טוב, הכי איכותי והכי שווה.... אז פה אתם נכנסים לתמונה, מה אתם אומרים על האופניים הבאים, מה הכי שווה לקנות??? 1. אופני טראק 4300 2. "גארי פישר" וואי (או משהו כזה...) 3. נרקו 4. מארידה 5. סקוט
כל הדגמים הם פחות או יותר באותו מחיר וכמעט כולם עם אותו איבזור (בסביבות ה2000 ש"ח) זהו, מחכה לתשובות שלכם ואולי להמלצות יותר טובות....
כמובן שזה למתחילים... :) תודה רבה נראש אלעד
|