טקסט הודעת פורום
| 2/25/2007 11:49:00 AM |
|
נושא: בולם פאטי תאריך: 2/25/2007 11:49:00 AM
מחבר/ת: נעם רוזנר
אני לא אחד שקופץ יותר מדי..אבל בכל זאת קופץ איזה 80 ס"מ..ומתכנן אולי יותר.כדאי לשדרג?(לאיזה אפשר בכלל)כמה זה אמור לעלות בערך?תודה רבה! נ.ב. מה זה סלופ?
|
חזרה לפורום |
|
|