הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2007 11:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  בולם פאטי
נושא: בולם פאטי תאריך: 2/25/2007 11:49:00 AM
מחבר/ת: נעם רוזנר

אני לא אחד שקופץ יותר מדי..אבל בכל זאת קופץ איזה 80 ס"מ..ומתכנן אולי יותר.כדאי לשדרג?(לאיזה אפשר בכלל)כמה זה אמור לעלות בערך?תודה רבה!
נ.ב. מה זה סלופ?



חזרה לפורום