הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2007 12:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהב פרימן עם תוכן  נגנבו לי אופני fuji panic 3.0
נושא: נגנבו לי אופני fuji panic 3.0 תאריך: 2/25/2007 12:26:00 PM
מחבר/ת: יהב פרימן

נגנבו לי אופני fuji panic 3.0 אם מישהו רואה אופנים דומות הנה כמה פרטים מזהים: פדל אחד בלי מחזיר אור ופדל אחד עם מחזיר אור שניהם שחורים, צבע שילדה כחול מתכתי.
אם מישהו רואה אותן בבקשה ליצור קשר



חזרה לפורום