טקסט הודעת פורום
| 2/25/2007 12:26:00 PM |
|
נושא: נגנבו לי אופני fuji panic 3.0 תאריך: 2/25/2007 12:26:00 PM
מחבר/ת: יהב פרימן
נגנבו לי אופני fuji panic 3.0 אם מישהו רואה אופנים דומות הנה כמה פרטים מזהים: פדל אחד בלי מחזיר אור ופדל אחד עם מחזיר אור שניהם שחורים, צבע שילדה כחול מתכתי. אם מישהו רואה אותן בבקשה ליצור קשר
|
חזרה לפורום |
|
|