נושא: רכיבה מעבר לקו הירוק תאריך: 2/25/2007 4:27:00 PM
מחבר/ת: Niv L
אני בהחלט הייתי נזהר מלהמליץ לאחרים על מסלול שנמצא באיזור "בעייתי" מבחינה ביטחונית, זה לא אומר שאולי אני באופן אישי כן הייתי רוכב במקום שכזה (אם אישתי היתה מרשה לי), אבל לא הייתי לוקח על מצפוני אם (חס וחלילה) יקרה משהו. בסך הכל צריך היות ערני (גם בכביש) לכל הסכנות הסובבות אותנו, וב"ה יש הרבה כאלה. אז תרכבו, תיהנו ותחזרו הביתה שלמים (ככל הניתן) ובריאים. ;) :) :laugh:
|