נושא: שוב בעניין הבולם. תאריך: 2/25/2007 4:59:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר
1:תודה רבה על התשובות!באמת! 2:מה זה סלופ וסטירר? 3:האופניים מדגם F900SL..רכשתי אותן יד שניה במחיר מציאה(?!)של 2800 ש"ח-מציאה?(מעביר אחורי XT קדמי LX קראנק חלול LX חדש ועוד..) 4:רכיבת XC תמיד תישאר אהבתי הנצחית אבל האגרסיביות(לא משהו רציני מדי)קורצת.. משקלי 65 ק"ג,באיזה גובה של קפיצה להערכתך השלדה והבולם יתפקדו כראוי ולא יהרסו? 5:במידה וארצה להשתדרג,בכמה נראה לך שאוכל למכור אותן? סליחה על מבול השאלות... תודה על התשובות ועל הסבלנות! נעם.
|