הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2007 4:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  שוב בעניין הבולם.
נושא: שוב בעניין הבולם. תאריך: 2/25/2007 4:59:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר

1:תודה רבה על התשובות!באמת!
2:מה זה סלופ וסטירר?
3:האופניים מדגם F900SL..רכשתי אותן יד שניה במחיר מציאה(?!)של 2800 ש"ח-מציאה?(מעביר אחורי XT קדמי LX קראנק חלול LX חדש ועוד..)
4:רכיבת XC תמיד תישאר אהבתי הנצחית אבל האגרסיביות(לא משהו רציני מדי)קורצת..
משקלי 65 ק"ג,באיזה גובה של קפיצה להערכתך השלדה והבולם יתפקדו כראוי ולא יהרסו?
5:במידה וארצה להשתדרג,בכמה נראה לך שאוכל למכור אותן?
סליחה על מבול השאלות...
תודה על התשובות ועל הסבלנות!
נעם.


חזרה לפורום