טקסט הודעת פורום
| 2/25/2007 5:30:00 PM |
|
נושא: לאיתן ולכולם: תאריך: 2/25/2007 5:30:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר
לאיתן: תודה רבה על כל התשובות!עזרת לי מאד! לכולם: כל מי שיכול לברר לי את ערכן של האופניים קנונדייל F900SL משומשות(עם קראנק LX חלול חדש,מעביר אחורי XT קדמי LX ועוד) אודה לו מאד! תודה לכולם!ובמיוחד לאיתן!
|
חזרה לפורום |
|
|