טקסט הודעת פורום
| 2/25/2007 6:28:00 PM |
|
נושא: טיפול תקופתי לאופניים תאריך: 2/25/2007 6:28:00 PM
מחבר/ת: מאור רחמים
יש לי אופני specialized hardrock sport מזה 8 חודשים אני מנקה ומשמן אותם באופן תדיר השאלה היא אם יש עוד טיפולים תקופתיים שצריך לעשות (החלפת חלקים מסוימים, טיפול בבלמים, טיפול בנאבות וכו´) תודה
|
חזרה לפורום |
|
|