הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2007 6:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בהחלט כן
נושא: בהחלט כן תאריך: 2/26/2007 6:23:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בסה"כ, זה תלוי ברוכב.
ישנם אפילו אלופי FR, ועוד יותר מזה DH, שרוכבים מחוברים.
רוב חברי שרוכבים AM, כלומר גם רכיבה טכנית ביותר, מעדיפים להיות מחוברים.
אני עצמי לא מעיז לקפוץ אפילו מדרכה אם אני לא מחובר, ואין להשוות את יכולותי בגינות סלעים.

לעומת זאת, ישנם תרגילים שעדיף ללמוד ללא SPD, כמו באני-הופ, ויש אומרים שבכלל, כדאי ללמוד לקפוץ ללא חיבור, משום שזה יגרום לך לפתח טכניקה טובה יותר. יש בזה משהו, אבל זו בודאי לא המלצה לרכב ללא SPD.

בקיצור, לדעתי, לך על זה. לא תצטער.

בהצלחה


חזרה לפורום