טקסט הודעת פורום
2/26/2007 10:54:00 AM
צחי בר סלע
ובריחוק דיפלומטי מפוליטיקה... ;)
נושא:
ובריחוק דיפלומטי מפוליטיקה... ;)
תאריך:
2/26/2007 10:54:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
גם רוב התאונות קורות בבית.... אז לא נלך הביתה?
חזרה לפורום