טקסט הודעת פורום
| 2/26/2007 11:43:00 AM |
|
נושא: רכיבת כביש תאריך: 2/26/2007 11:43:00 AM
מחבר/ת: Niv L
לגבי רכיבת הכביש אני באופן אישי הייתי נמנע מלעלות על כבישי ישראל לצד הנהגים המטורפים שיש לנו בארץ. ויסלחו לי כל חובבי רכיבת הכביש. אני בוחר בחיים!!! :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|