הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2007 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  for the record
נושא: for the record תאריך: 2/26/2007 3:26:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אני מסכים עם כל מה שכתבת בתגובותיך, לפחות עד עכשיו, למרות הציניות שבתגובתי! :)

בנוסף, אני משתדל מאוד להימנע מרכיבה בכביש, כמו גם מרכיבה בקבוצה קטנה באיזורים בעייתיים (פוליטיקלי קורקט ;) )


חזרה לפורום