טקסט הודעת פורום
| 2/26/2007 3:26:00 PM |
|
נושא: for the record תאריך: 2/26/2007 3:26:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אני מסכים עם כל מה שכתבת בתגובותיך, לפחות עד עכשיו, למרות הציניות שבתגובתי! :)
בנוסף, אני משתדל מאוד להימנע מרכיבה בכביש, כמו גם מרכיבה בקבוצה קטנה באיזורים בעייתיים (פוליטיקלי קורקט ;) )
|
חזרה לפורום |
|
|