נושא: im inlove with my bike... תאריך: 2/26/2007 3:57:00 PM
מחבר/ת: גילעד סיטון
אין לי מילים, דמעות חונקות את גרוני, הוצאת לי את המילים מהפה והאוויר מהריאות, בתור בעליהם הגאה של סופרלייט מהדגם הראשון, מודל 2001 (להל"ן- הסוס) אני חותם על כך מילה לפחות לגבי הדגם הישן יותר. הנאת רכיבה מתמשכת ולא נגמרת, אני יודע, יד ביד אנו נלך עד הסוף, עד אשר שנינו נחליד. לכל מי שידו משיגה סוס שכזה, חרטה לא תהיה. עברנו ביחד לא מעט, ובפסח צפויה לנו רכיבה של 1200 ק"מ ביחד מספרד לצרפת- אחרי מסע שכזה, אם הזוגיות שלנו לא תתפרק היא תאוחד לנצח..
|