טקסט הודעת פורום
2/26/2007 6:46:00 PM
מאור רחמים
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
2/26/2007 6:46:00 PM
מחבר/ת:
מאור רחמים
אני אבדוק את החלקים הנ"ל
במידת הצורך אני אגש לחנות האופניים, אולי יראו שם משהו שאני לא ראיתי
חזרה לפורום