נושא: המלצה למתחיל תאריך: 2/26/2007 7:51:00 PM
מחבר/ת: חן כהן
היי אני בדקתי שני דגמים של HARO SHIFT3 - דגם טוב להתחלה לרכיבת קרוס קאנטרי ופזילה לאקסטרים, X6 (שאותו בסוף לקחתי) נותן מענה טוב יותר לקרוס קאנטרי עם הסתכלות טובה יותר לאקסטרים. שניהם טובות, אתה יכול לקרוא ביקורות באתר על האופניים
|