טקסט הודעת פורום
| 2/26/2007 9:38:00 PM |
|
נושא: אני יכולה להעיד שרוב התאונות נגרמות על עצים במנרה תאריך: 2/26/2007 9:38:00 PM
מחבר/ת: baby x
צריך לגרש את כל העצים לים.
עצים תמורת שלום
אין עצים אין פיגועים
למה נתתם להם גזעים?
מוות לאילנות
אלון = אסון
בדם ואש את החורש נגרש
גיזום עכשיו!!!
עכשיו הודעות בשבחי!!!
גילי צדקה!!!
|
חזרה לפורום |
|
|