טקסט הודעת פורום
| 2/27/2007 9:52:00 AM |
|
נושא: הלל? הלל?!?!?!?!? תאריך: 2/27/2007 9:52:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
חשבתי שאמורים לקטול כל הודעה, בעדיפות תוך סילוף דברי הכותב הקודם, ואח"כ להתנצל תוך כדי ירידה על הכותב שנעלב וכדומה....
לא?!?
:laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|