נושא: מענית תאריך: 2/27/2007 11:56:00 AM
מחבר/ת: רז גורן
אני חונה בד"כ במועצה המקומית מנשה או בתחנת הדלק אלון שליד . ראה מיקום , מסלולים ומפות שפרסמתי ב: http://rzgoren.googlepages.com/maanit20.htm
http://goren.raz.googlepages.com/eizormaanit
http://goren.raz.googlepages.com/maanit3.htm
http://goren.raz.googlepages.com/maanit1.htm
http://goren.raz.googlepages.com/maanit.htm
רז
|