הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2007 12:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבישי P עם תוכן  מה עושים עם "ג´ינגי´ם"?
נושא: מה עושים עם "ג´ינגי´ם"?  תאריך: 2/27/2007 12:13:00 PM
מחבר/ת: אבישי P

שלומות וברכות!
לאחר יומיים בהם שהו המסכנות בגשם הירושלמי השוטף (הופקרו בעבודה) התפניתי לטפל בהן מעט, לנקותן ולשמנן.
אגב כך גיליתי קבוצה לא מבוטלת של כתמי חלודה בחלקים שונים של האופניים, ובין היתר על-גבי חלק מחוליות השרשרת, על גבי חלק ממובילי הכבלים, על-גבי ברגים שונים וכו´.
האם יש משהו שניתן לעשות לצימצום התופעה או התמודדות עימה (זולת אי-השארת האופניים בגשם...)?
יש להניח כי בטווח החיים הממוצע של האופניים לא מדובר בנזקים שיפגעו בפעולתן, אולם עדיין הייתי שמח ללמוד על נזקים אפשריים של החלדות מקומיות שכאלה.
בתודה


חזרה לפורום