הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2007 2:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  נזקי מיים
נושא: נזקי מיים תאריך: 2/27/2007 2:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אתה מדבר על טיפול שלאחר מעשה - מנסיוני: לרסס WD-40 על הנקודות הבעיתיות, להניח לו לעבוד, ולנקותו.
הבעיה היא שזהו שמן חודר ומפרק, ואסור לו בשום אופן להגיע במגע עם המיסבים השונים של האופניים, או לחדור אל הבולמים. גם אחרי ריסוס על השרשרת, כדאי לחכות שיתייבש, ואז לשמן בשמן יעודי (אלא אם כן אתה משמן בכל רכיבה). אותו עקרון לגבי מובילי הכבלים.
טיפול מונע - לא ידוע לי, אלא אם כן אתה קונה חלקים מחומרים אקזוטיים, בלתי חלידים. שימון חיצוני של האופניים (ובמיוחד אופני שטח) איננו מומלץ, משום שהוא הופך למלכודת לכלוך - מה שלא כל כך נורא בקצות מובילי הכבלים, אבל יכול להאיץ נזקים על שרשרת או על הכבלים עצמם.

כנראה שגם כאן, מניעה היא האופציה העדיפה...

בהצלחה


חזרה לפורום