נושא: שביל ישראל תאריך: 2/27/2007 7:36:00 PM
מחבר/ת: עודד שהם
שלום גל! ניפגשנו על המטוס לסקי בשנה שעברה...גל הדר וחבורתו... טוב לעניין אני עוסק בטיולי אופניים ורכבתי על שביל ישראל כבר 3 פעמים מלאות. חשוב לציין כי ברכיבות בחרתי בנתיבים שונים ולא נדבקתי לנתיב המקורי שלא תמיד מתאים לרכיבה או לפחות לרכיבה מהנה לטעמי. אתה מוזמן לכתוב בכל שאלה וענין.
עודד שהם גלגליל טיולי אופניים. :cool:
|