טקסט הודעת פורום
2/27/2007 10:28:00 PM
חיים שמילוביץ
בולם אחורי dh
נושא:
בולם אחורי dh
תאריך:
2/27/2007 10:28:00 PM
מחבר/ת:
חיים שמילוביץ
צריך עזרה בבחירת בולם dh אויר או קפיץ אני רוכב שבילים אגרסיבי ומשלב קפיצות עד 1.5 מטר לפלאט והמישקל שלי 85 קג
חזרה לפורום