נושא: קודם כל כן וזאת על מנת לשלול שהכאבים הם בריאה תאריך: 2/27/2007 11:45:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel
לא פירטת למה אתה מתכוון אבל באופן כללי לכאבים בחזה ישנם כמה סיבות ונדיר ביותר שהכאב שאתה חש מקורו בריאה. הרופא ישלול בעיית נשימה, מחלות וכד´.
כיוון שבמסגרת מקצועי אני נפגש עם כאבי חזה על רקע בעיות שלד-שריר אוכל להגיד לך שלרוב (שוב ממה שאני מכיר) אלו בעיות שמקורן בתנוחת רכיבה או ישיבה (כן גם בלימודים\משרד וכו) לקויה, בעיות עמוד שדרה (בעיקר על רקע עקמת היוצרת הבדלי צד בבית החזה או סיבות מכניות אחרות העלולת ליצור הפרעה בהתרחבות בית החזה בזמן נשימה ונשימה מאומת בפרט.
אז... לך להבדק כדי להיות רגוע ואם נשללו בעיות ראתיות או פנימיות אחרות בקש גם ייעוץ פיזיותרפיסטי. בנוסף וזאת אולי לפני הכל פנה למאמןמקבוצתך ובקש שיבחון את מנח הישיבה שלך על האופניים ולשלול כיפוף או לחץ מיותר באיזור בית החזה.
רק בריאות תומר
|