טקסט הודעת פורום
| 2/28/2007 10:07:00 AM |
|
נושא: התותח, אימת יבואני האופניים בכבודו ובעצמו תאריך: 2/28/2007 10:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
האם זה אומר שאת בלופ עם עצמך? האם גם אני, בעצם, רק ניק שגילי משתמשת בו כדי להתוכח עם עצמה? מי אני? מה אני? מה?
|
חזרה לפורום |
|
|