הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2007 10:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  התותח, אימת יבואני האופניים בכבודו ובעצמו
נושא: התותח, אימת יבואני האופניים בכבודו ובעצמו תאריך: 2/28/2007 10:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

האם זה אומר שאת בלופ עם עצמך?
האם גם אני, בעצם, רק ניק שגילי משתמשת בו כדי להתוכח עם עצמה?
מי אני?
מה אני?
מה?


חזרה לפורום