טקסט הודעת פורום
2/28/2007 11:45:00 AM
dor goldstine
on the other side
נושא:
on the other side
תאריך:
2/28/2007 11:45:00 AM
מחבר/ת:
dor goldstine
i think that the Haro X2 is a good choice but the x6 are almost the same
חזרה לפורום