הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2007 11:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dor goldstine עם תוכן  on the other side
נושא: on the other side תאריך: 2/28/2007 11:45:00 AM
מחבר/ת: dor goldstine

i think that the Haro X2 is a good choice but the x6 are almost the same


חזרה לפורום