טקסט הודעת פורום
| 2/28/2007 12:37:00 PM |
|
נושא: איך בדיוק.. תאריך: 2/28/2007 12:37:00 PM
מחבר/ת: dor goldstine
עברתם מטיול של יום שבת.. לרכיבה בשטחים מסוכנים.. לענייני פוליטיקה (שכננו הערבים ואחינו שגרים לידם) הכנסתם קצת טו בשבט לכל העניין.. חיפשתם באגים.. אתם פעילים מאוד =] מישו רעב?
|
חזרה לפורום |
|
|