טקסט הודעת פורום
2/28/2007 2:56:00 PM
צחי בר סלע
זה הסם הזה... הממכר הזה... שאנחנו לא יכולים בלעדיו
נושא:
זה הסם הזה... הממכר הזה... שאנחנו לא יכולים בלעדיו
תאריך:
2/28/2007 2:56:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
וכל מה שיש לנו כרגע זה מקלדת ומחשב, להעביר את הזמן עד המנה הבאה...
הנה ה-FIX שלי...
חזרה לפורום