הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2007 7:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dudi abekasis עם תוכן  נגנבו אופני ספשייזד אפיק מיוחדות
נושא: נגנבו אופני ספשייזד אפיק מיוחדות תאריך: 3/1/2007 7:11:00 AM
מחבר/ת: dudi abekasis

נגנבו לי אתמול אופני ספשלייזד אדומות מרמת אביב.
האופנים מאובזרות בפול XTR :) בולם קדמי רוק שוק סיד קרבון בצבע כחול (שונה לגמרי מצבע האופנים) גלגלי קרוס מקס עם סימני זיהוי שידועים רק לי.
השילדה מסונת בסימון מיוחד שניתן לזיהוי,על השיפטרים של הXTR ישנו סימון מיוחד גם.
הצביעה של השילדה לא רגילה ,לא היו שלדות כאלה הגיע במיוחד. :(( :(( :confused:

פרס כספי מובטח למוצא


חזרה לפורום