הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2007 11:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא נורא, זה נראה כמו צל. אף אחד לא יבחין בזה
נושא: לא נורא, זה נראה כמו צל. אף אחד לא יבחין בזה תאריך: 3/1/2007 11:20:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אתה לא תדבר על זה...


חזרה לפורום