טקסט הודעת פורום
3/1/2007 11:20:00 AM
איתן ברמן
לא נורא, זה נראה כמו צל. אף אחד לא יבחין בזה
נושא:
לא נורא, זה נראה כמו צל. אף אחד לא יבחין בזה
תאריך:
3/1/2007 11:20:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אם אתה לא תדבר על זה...
חזרה לפורום