הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2007 6:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בן קוטלר עם תוכן  תגובה לניקוי
נושא: תגובה לניקוי תאריך: 3/1/2007 6:08:00 PM
מחבר/ת: בן קוטלר

ברוך הבא לעולם האופניים :cool: :laugh:
שמן דק מדי לא יגן על החלקים הנעים משחיקה
שמן גס יותר ידביק אליו אבק וחול
לכן המסקנות הן שצריך למצוא שמן ביניים ומדי כמה רכיבות אם לא אפילו אחרי כל רכיבה לנקות ולשמן שוב. כמובן שלא כולם מנקים אחרי כל רכיבה אבל מי שקונה חלקים יקרים בדרך כלל רוצה להגן על ההשקעה שלו ומנקה ברגע שהוא שומע את גריסת החול או רואה שהשרשרת משחירה
בעיקרון מוכרים שמן מיוחד לאופני הרים הנקרא שמן יבש שמכיל ווקס
אבל אני מוצא שאין סיבה להשקיע בשמן יקר ושאם תכנס לתלולית חול במהירות השרשרת תתמלא חול בכל מקרה :p
שים לב שניתן גם להציב את האופניים באמבטיה בצורה נוחה כך שהפדלים ינועו בחופשיות וניתן יהיה לנקות את השרשרת בקלות - לא מומלץ למי שהשרשרת שלו מלאה גושי גריז שחור
מומלץ לאלו שהאופניים שלהם יחסית נקיים


חזרה לפורום