הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2007 4:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן נוה עם תוכן  בלמים הידראולים
נושא: בלמים הידראולים תאריך: 3/2/2007 4:27:00 PM
מחבר/ת: אורן נוה

מה חוות דעתכם על בולמי hope ?
האם הם טובים יותר מהייז או דאור ועל איזה אתם ממליצים בכלל ?



חזרה לפורום