טקסט הודעת פורום
3/2/2007 4:27:00 PM
אורן נוה
בלמים הידראולים
נושא:
בלמים הידראולים
תאריך:
3/2/2007 4:27:00 PM
מחבר/ת:
אורן נוה
מה חוות דעתכם על בולמי hope ?
האם הם טובים יותר מהייז או דאור ועל איזה אתם ממליצים בכלל ?
חזרה לפורום