טקסט הודעת פורום
| 3/2/2007 10:48:00 PM |
|
נושא: השארתי כפפה בחניון בכרמי יוסף... תאריך: 3/2/2007 10:48:00 PM
מחבר/ת: yossi chen
היום (שישי) איבדתי כפפה אדומה של BOLT בחניון בכרמי יוסף (איפה שהמגדל מים). זה היה באזור מימין לכביש הכניסה...
מי שמוצא שיצור איתי קשר: 052-6701387
איפה עוד כדאי לפרסם את זה?
|
חזרה לפורום |
|
|