הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2007 10:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yossi chen עם תוכן  השארתי כפפה בחניון בכרמי יוסף...
נושא: השארתי כפפה בחניון בכרמי יוסף... תאריך: 3/2/2007 10:48:00 PM
מחבר/ת: yossi chen

היום (שישי) איבדתי כפפה אדומה של BOLT בחניון בכרמי יוסף (איפה שהמגדל מים). זה היה באזור מימין לכביש הכניסה...

מי שמוצא שיצור איתי קשר:
052-6701387

איפה עוד כדאי לפרסם את זה?


חזרה לפורום