טקסט הודעת פורום
3/3/2007 10:25:00 PM
אורי ספקטור
בעיה בקראנק
נושא:
בעיה בקראנק
תאריך:
3/3/2007 10:25:00 PM
מחבר/ת:
אורי ספקטור
יכול להיות שהמערכת לא מקוונת או שהמעביר הקידמי לא עומד במקום
חזרה לפורום