טקסט הודעת פורום
3/3/2007 10:40:00 PM
Tomer Nobel
סלסה ...
נושא:
סלסה ...
תאריך:
3/3/2007 10:40:00 PM
מחבר/ת:
Tomer Nobel
האם הגלגל שיניים מותאם במדוייק לשימנו או צריך מתאם?
חזרה לפורום