הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2007 10:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tomer Nobel עם תוכן  סלסה ...
נושא: סלסה ... תאריך: 3/3/2007 10:40:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel

האם הגלגל שיניים מותאם במדוייק לשימנו או צריך מתאם?



חזרה לפורום