טקסט הודעת פורום
| 3/4/2007 11:34:00 AM |
|
נושא: אופני קונה ובולם 100 תאריך: 3/4/2007 11:34:00 AM
מחבר/ת: baby x
מדובר בבולם פשוט יחסית,אני לא רואה סיבה להחליפו ל80, היות ולא נראה לי שתרגיש בהבדל, ובקטגוריית הבולמים הזו לא תחסוך יותר מדי.
לטעמי, תשאיר את האופניים כמו שהם (לא נראה לי שתצליח לחסוך כאן כסף).
|
חזרה לפורום |
|
|