נושא: למרבה הצער - זה נכון תאריך: 3/4/2007 11:52:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
למרות שאין בזה שום הגיון, אין אופניים איכותיים לילדים קטנים. אני מאמין שאילו היו, היה נוצר שוק, משום שיש אנשים הקונים מכוניות חשמליות (רחמנא ליצלן) באלפי שקלים, ואני מאמין שהיו קונים גם אופניים במאות שקלים. גם אני חיפששתי והתייעצתי - אבל אין מוצא. אופניים איכותיים מידה XS קיימים, אבל היא עדיין קטנה מדי עבורם.
הבעיה היא שאופני מדבקה, גם ללא בולמי זעזועים וללא הילוכים, שוקלים כמעט כמוה, מה שהיה מביא אותי, למשל, לרכוב על אופניים במשקל 80ק"ג.....
אני לא מכיר שום חלופה, אבל אשמח לשמוע אם אתה מוצא משהו.
בהצלחה
|