טקסט הודעת פורום
| 3/4/2007 5:22:00 PM |
|
נושא: איפה בגולן אתה גר? תאריך: 3/4/2007 5:22:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה יכול לענות במסרים, אם לא בא לך לחשוף.
אני גר בדרום הרמה. בשבתות אני לא רוכב (לא דתי - משפחה...), אבל אפשר אולי לתאם ימים אחרים.
למה אתה קורא "שבילים"?
|
חזרה לפורום |
|
|