נושא: איתן ברמן!!I NEED YOU! תאריך: 3/4/2007 10:00:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר
זוכר אותי?(בולם פאטי אופני קנונדייל)אז היתה לי טעות קטנה..(אם אפשר לקרוא לה קטנה..) שאלתי אותך לגבי בולם פאטי DL אז גיליתי שזה בכלל לא הבולם שיש לי!כנראה טעיתי כי צפיתי בדיוק באתר של קנונדייל והשתכנעתי שזה מה שיש לי.. :dead: אז אם תוכל לענות לי על השאלות ששאלתי בעיקר לגבי גובה קפיצה.. לגבי הבולם הנ"ל (אותו בטוח יש לי-בדוק) אולטרה הד שוק SI-זה הבולם.. תודה רבה!סליחה על זה שהטרחתי אותך לשווא בפעם הקודמת..לפחות למדתי כמה דברים חשובים שבוודאי נוגעים לי..תודה! נעם.
|