טקסט הודעת פורום
3/4/2007 10:02:00 PM
amit itzhak
כל דבר שלא מטורף מידי
נושא:
כל דבר שלא מטורף מידי
תאריך:
3/4/2007 10:02:00 PM
מחבר/ת:
amit itzhak
אני ממגדל אם אתה רוכב גם בימי חמישי זה יכול להיות טוב מבחינתי...
חזרה לפורום