הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2007 10:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amit itzhak עם תוכן  כל דבר שלא מטורף מידי
נושא: כל דבר שלא מטורף מידי תאריך: 3/4/2007 10:02:00 PM
מחבר/ת: amit itzhak

אני ממגדל אם אתה רוכב גם בימי חמישי זה יכול להיות טוב מבחינתי...


חזרה לפורום