הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2007 10:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Sasha ללא קבוצה עם תוכן  עדיין מהסס
נושא: עדיין מהסס תאריך: 3/4/2007 10:37:00 PM
מחבר/ת: Sasha ללא קבוצה

תודה על התגובות
איתן,
המספרים והזויות לא אומרים לי הרבה לצערי...
בכל מקרה עדיין לא סגור על KONA מהסיבה הפשוטה שיש עוד שני דגים עם נתונים כמעת זהים
1. HARO V4 עם בולם ROCK SHOX DART 2 שהוא עם נעילה ... ובאותו מחיר
2. IRON HORSE WORRIOR DISK 2006 בולם JUDY J1 עולים 2400 ש"ח

על KONA עשיתי רכיבה ליד החנות ואהבתי
על HARO גם כן עשיתי רכיבה על M ו L ולא יודע איזה מידה יותר טובה בשבילי אני בגובה 178 ס"מ
IRON HORSE עוד לא רכבתי

אולי תעזרה לי עם הבחירה
מודה מראש על הסבלנות
:)


חזרה לפורום