נושא: עדיין מהסס תאריך: 3/4/2007 10:37:00 PM
מחבר/ת: Sasha ללא קבוצה
תודה על התגובות איתן, המספרים והזויות לא אומרים לי הרבה לצערי... בכל מקרה עדיין לא סגור על KONA מהסיבה הפשוטה שיש עוד שני דגים עם נתונים כמעת זהים 1. HARO V4 עם בולם ROCK SHOX DART 2 שהוא עם נעילה ... ובאותו מחיר 2. IRON HORSE WORRIOR DISK 2006 בולם JUDY J1 עולים 2400 ש"ח
על KONA עשיתי רכיבה ליד החנות ואהבתי על HARO גם כן עשיתי רכיבה על M ו L ולא יודע איזה מידה יותר טובה בשבילי אני בגובה 178 ס"מ IRON HORSE עוד לא רכבתי
אולי תעזרה לי עם הבחירה מודה מראש על הסבלנות :)
|