הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2007 8:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  עזרה בהתלבטות
נושא: עזרה בהתלבטות תאריך: 3/5/2007 8:05:00 AM
מחבר/ת: baby x

שוב, אני לא יודעת מהו סגנון הרכיבה, וכל האופניים שציינת הם אופני כניסה, בעיקר ברמת האבזור.

אני מניחה שבאופן אישי הייתי הולכת על האיירון הורס. תראה, בכל האופניים במחיר הזה אתה מקבל ברקסים מכניים, ובולם קדמי בסיסי.נעילה, בלי נעילה, רק בולם קדמי נורמלי עולה יותר מהאופניים (ואם מדברים בבולם טוב, הרבה יותר מהאופניים).
לרכיבת שבילים נוחה, כל האפשרויות טובות, והשאר זה עניין של העדפה. אני מעדיפה איירון הורס על פני הארו וקונה. עניין אישי. שוב, בטווח מחיר הזה אין כמעט הבדל בין המפרטים. לרכיבות פארק, הייתי לוקחת את הבולם הקדמי הכי קל שאני יכולה למצוא, כי גם ככה אין לו כמעט משמעות בסוג הזה של רכיבה.



חזרה לפורום