נושא: זויות תאריך: 3/5/2007 8:15:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לרוב האנשים הזויות לא אומרות הרבה... הכנסתי אותן כדי להראות שכנראה קיצור המהלך ייטיב עם הגיאומטריה של האופניים, ביחוד לאור השימוש שאתה מתכנן להם. לגבי ההארו - האופניים שלהם גדולים יחסית למידה הרשומה. אני 178, ולא הייתי חושב בכלל על L. אבל אם אהבת את הקונה, למה עדיין מתלבט? לך על זה - אופניים מצוינים. לגבי קיצור מהלך הבולם, תוכל לבצע גם בעתיד, לאחר מספר חודשי רכיבה על האופניים. למיטב הבנתי מדובר בשינוי פנימי פשוט, שהיבואן ישמח לעשות בדקות.
תתחדש ;)
|