הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2007 10:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אל תמהר להספיד את השרשור הקודם...
נושא: אל תמהר להספיד את השרשור הקודם... תאריך: 3/5/2007 10:53:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

למיטב ידיעתי הבולם היחיד של קנונדייל שמשתמש בכינוי ULTRA, הוא לפטי אולטרה DL, או סופר לפטי DLR:
http://www.cannondale.com/asset/iu_files/techcenter/2005_headshok_super_fatty_ultra_dlr_dl_owners_manual_supplement_en.pdf

הצירוף SI (ראשי תבות: System Integration) משמש בקנונדייל לסמל את מיסבי הראש שלהם, שמתבססים, במקום על כדוריות, על 88 סיכות, כפי שמוסבר להלן:
http://www.cannondale.com/suspension/06/si.html

לכן, למיטב הבנתי, מה שנכתב למטה עודנו בתוקף...
מה שכן, קודם נתתי לך תשובה כללית לגבי לחץ מקסימלי, וכאן יש פירוט מדויק:
מינימום 45PSI, מקסימום 120PSI

בילוי נעים


חזרה לפורום