נושא: אל תמהר להספיד את השרשור הקודם... תאריך: 3/5/2007 10:53:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
למיטב ידיעתי הבולם היחיד של קנונדייל שמשתמש בכינוי ULTRA, הוא לפטי אולטרה DL, או סופר לפטי DLR: http://www.cannondale.com/asset/iu_files/techcenter/2005_headshok_super_fatty_ultra_dlr_dl_owners_manual_supplement_en.pdf
הצירוף SI (ראשי תבות: System Integration) משמש בקנונדייל לסמל את מיסבי הראש שלהם, שמתבססים, במקום על כדוריות, על 88 סיכות, כפי שמוסבר להלן: http://www.cannondale.com/suspension/06/si.html
לכן, למיטב הבנתי, מה שנכתב למטה עודנו בתוקף... מה שכן, קודם נתתי לך תשובה כללית לגבי לחץ מקסימלי, וכאן יש פירוט מדויק: מינימום 45PSI, מקסימום 120PSI
בילוי נעים
|