טקסט הודעת פורום
3/5/2007 1:03:00 PM
אמיר בן יוסף
בולם קדמי/אחורי
נושא:
בולם קדמי/אחורי
תאריך:
3/5/2007 1:03:00 PM
מחבר/ת:
אמיר בן יוסף
האם יש חשיבות לבולם האחורי באופניים או ניתן לוותר עליו?
ואיזה סוג של בולם קדמי ואחורי מומלץ לקנות?
חזרה לפורום