הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2007 1:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר בן יוסף עם תוכן  בולם קדמי/אחורי
נושא: בולם קדמי/אחורי תאריך: 3/5/2007 1:03:00 PM
מחבר/ת: אמיר בן יוסף

האם יש חשיבות לבולם האחורי באופניים או ניתן לוותר עליו?
ואיזה סוג של בולם קדמי ואחורי מומלץ לקנות?


חזרה לפורום