נושא: על שלי כתוב אולטרה והוא לא לפטי.. תאריך: 3/5/2007 2:20:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר
אני ראיתי גם בולם דומה לשלי שכתוב עליו סופר..(גם לא לפטי)ואם זה עוזר הבולם שלי בצבע כתום וקצת שחור(אם זה יעזור לזיהוי מדוייק של הבולם..שנת 2001-2)..ועוד שאלה: לפי מה אני אמור לכוון את האוכף(או חלקים אחרים) על מנת להגיע לזווית הרכיבה הנכונה?ואיך אני יודע שאני נמצא בזווית הנכונה? תודה! נ.ב. אני מתלבט קשות עם לעבור לקליטים או לא..מצד אחד זה אמור לשפר משמעותית את הרכיבה.ומצד שני זה מסרבל את הרכיבה כך שבכל רכיבה על האופניים(אפילו בתור אמצעי תחבורה)חייבים לנעול נעליים מיוחדות..ובקשר לדו שימושיים-שמעתי עליהם רק רעות..מה דעתך על כל העניין? תודה שוב!
|