טקסט הודעת פורום
3/5/2007 3:46:00 PM
צחי בר סלע
את זה אהבתי
נושא:
את זה אהבתי
תאריך:
3/5/2007 3:46:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
אני רוכב על אופני SINGLE PIVOT. נכון, לא MOREWOOD אלא GIANT אבל הנה הסבר טוב למה
http://www.morewoodbikes.com/lessismore/
חזרה לפורום