הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2007 3:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  את זה אהבתי
נושא: את זה אהבתי תאריך: 3/5/2007 3:46:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אני רוכב על אופני SINGLE PIVOT. נכון, לא MOREWOOD אלא GIANT אבל הנה הסבר טוב למה

http://www.morewoodbikes.com/lessismore/



חזרה לפורום