טקסט הודעת פורום
| 3/6/2007 7:11:00 PM |
|
נושא: trek 4500 תאריך: 3/6/2007 7:11:00 PM
מחבר/ת: borka
שלום רב. רכשתי אופניים במצב טוב מחנות (יד שנייה) ב 850 שקל , האם זה יקר(TREK 4500) ? דבר שני - יש לי בולם זעזועים קידמי האם עלי לבטלו במידה ואני נוסע אך ורק במדרכה? תודה מראש לעונים .
|
חזרה לפורום |
|
|