הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2007 7:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  borka עם תוכן  trek 4500
נושא: trek 4500 תאריך: 3/6/2007 7:11:00 PM
מחבר/ת: borka

שלום רב.
רכשתי אופניים במצב טוב מחנות (יד שנייה) ב 850 שקל , האם זה יקר(TREK 4500) ?
דבר שני - יש לי בולם זעזועים קידמי האם עלי לבטלו במידה ואני נוסע אך ורק במדרכה?
תודה מראש לעונים .



חזרה לפורום