הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2007 10:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר איינהורן עם תוכן  האם אתה ממליץ...?
נושא: האם אתה ממליץ...? תאריך: 3/6/2007 10:09:00 PM
מחבר/ת: יאיר איינהורן

אהלן אהוד

שמי יאיר, אני שוקל לרכוש זוג כזה...

על איזה זוג אתה רוכב?
האם הרכיבה נוחה, גם לשטח קל או לעליה/ירידת מדרכות? (יחסית לאופני הרים סטנדרטיות
עם בולם קדמי...)

תודה, יאיר


חזרה לפורום