טקסט הודעת פורום
| 3/6/2007 10:09:00 PM |
|
נושא: האם אתה ממליץ...? תאריך: 3/6/2007 10:09:00 PM
מחבר/ת: יאיר איינהורן
אהלן אהוד
שמי יאיר, אני שוקל לרכוש זוג כזה...
על איזה זוג אתה רוכב? האם הרכיבה נוחה, גם לשטח קל או לעליה/ירידת מדרכות? (יחסית לאופני הרים סטנדרטיות עם בולם קדמי...)
תודה, יאיר
|
חזרה לפורום |
|
|