נושא: אופניים מתקפלים תאריך: 3/7/2007 7:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא רכבתי על הברומפטון, אבל יש ברשותי אופניים מתקפלים דומים מאוד, של חברת DAHON. לשימוש עירוני - הם כמעט מושלמים. יש להם בולם הזעזועים מאחור - מיותר מבחינתי. עלית מדרכות - אם אתה פשוט מתנגש במדרכה ומצפה מהבולם שיספוג וירים אותך - אתה זקוק לבולם DH עם אורך מהלך של 200 מ"מ בערך, כדי לא לדפוק את השלדה. אין ציוד בעולם שיעמוד בהתעללות כזאת. הטכניקה הנכונה היא להקפיץ את הגלגל הקדמי מעל גובה המדרכה בעזרת העברת משקל פתאומית לאחור. לשטח - הם ממש לא מיועדים, וגם אם הם עמידים מספיק לצורך זה, עם גלגלים קטני-קוטר וצרים אתה תסבול מאוד, גם אם יהיו לך בולמי זעזועים בשני הקצוות. אני לא הייתי יורד עם אופניים כאלה אפילו לשביל כורכר מהודק, שלא לדבר על טיול שטח של 20 ק"מ.
לגבי נסיעת מבחן - דבר עם החנות שממנה אתה רוצה לקנות. אם אתה מגיע לרמת הגולן, ורוצה לנסות את ה"דהון" שאצלי - רק תגיד מראש...
|