טקסט הודעת פורום
3/7/2007 7:54:00 AM
יאיר איינהורן
תודה...
נושא:
תודה...
תאריך:
3/7/2007 7:54:00 AM
מחבר/ת:
יאיר איינהורן
תודה רבה, אני ארד מהרעיון ונסתפק באופני הרים עם בולם זעזועים קדמי,
טווח מחירים באיזור ה- 2000 ש"ח.
אלך לקנות בימים הקרובים...
תודה, יאיר.
חזרה לפורום