נושא: קראנק רועש. תאריך: 3/7/2007 5:48:00 PM
מחבר/ת: דני
אהלן אהלן. אני רוכב על אופני כביש תוצרת SCOOT לאחרונה כאשר אני נוסע במהירויות בנוניות ומעלה נניח מעל 20-15 קמ"ש כול הזמן יש לי רעש מאזור הקראנק, מין רעש של תיקים בשילוב רעש של ציר דלת לא משומן. זה לא משפיע על הביצועים אבל זה יכול להטריף קופים. מה עלי לעשות, להחליף את הקראנק או בשלב ראשון רק את הציר המרכזי ? אם את שניהם. יש למישהו אולי מדריך או הסבר תאורטי כיצד מבצעים את זה ?
תודה על העזרה. :confused:
|